O mnie

Moje zdjęcie
Mówi się, że jeśli chcesz mieć lepiej zorganizowany czas, to należy dołożyć sobie jakieś zajęcie. Ponieważ obowiązków mi nie brakuje i mam mało czasu, postanowiłam pisać jeszcze bloga. Tematyka niezobowiązująca, ale z drugim dnem. Przedstawiam swoje interpretacje oglądanych dla przyjemności seriali, z których wynika czasem coś poważnego. Mieszam w filmowym kotle i wybieram z niego perełki. Oglądam z każdej strony i Wam prezentuję.

sobota, 23 kwietnia 2011

Filozofia i idea bloga

Czy warto zastanawiać się nad sensem prowadzenia bloga i planować jakąś strategię? Zapewne tak. Mamy skłonność do kategoryzacji i porządkowania świata, więc i blog powinien być tematyczny. Mój pierwszy pomysł na bloga był zupełnie inny niż dzisiejszy. Był to konkret, płynący z różnych doświadczeń w określonym zakresie. Dziś jest już zupełnie inaczej. Inny układ gwiazd, inne myśli przepływają mi przez umysł i nawet pogoda jest już zupełnie inna. Wszystko to sprawiło,  że ramy tematyczne bloga się rozmyły i podążę za czymś innym. Pobiegnę do króliczej nory i runę w cyfrową otchłań blogowania. Have fun!




stat4u




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz